Arkadiusz Rutyna
Odpowiedz do tematu

: Arkadiusz Rutyna
Witam,

miałem drobny problem z swoim Rutuskiem, zwróciłem się do Arka. Sprawa została załatwiona w ciągu 48 godzin, zero kosztów. Jest to dla mnie szok.
Warto kupować polski sprzęt u sprawdzonego wytwórcy w dodatku dobry i w porównaniu z innym tej klasy znacznie tańszy, mając dodatkowo gwarancję, że w każdej chwili można liczyć na pomoc.
Jeszcze raz wielkie dzięki :lol:

Jerzy

Największą tajemnicą jest to co przyniesie nam jutro.
:
To się chwali :!: :-)

:
Mialem kiedys przyjemnosc wyslac sprzet do pana Rutyny zalatwione bylo ok

:
serwis ok. bezawaryjnosc juz nie bardzo -moj znajomek nową proxe - serwisował 2 razy w ciagu 2 miesiecy od kupna po powaznych awariach . pozdr

:
Zgubiłem kiedyś plastikową nakrętkę łącząca sztyce w solarisie.Zadzwoniłem do serwisu i zamówiłem dwie sztuki tych łączników tak żeby mieć już jedną na zapas.Po kilku dniach przesyłka dotarła.Myślałem ,że przyjdzie pobraniowa,ale nie otrzymałem owe łączniki za darmo!Kilka lat później zamawiałem u rutusa wtyczkę do puszki z elektroniką i też za nią nic nie zapłaciłem.Najlepsze co mnie spotkało od strony rutusa to to kiedy popsuł się mój argo v2 rutus stwierdził ,że dostanę w zamian nowego argo v3 i tak też się stało. :mrgreen:

:
Z tego co wiem od znajomych z serwisem nie ma problemu
i wszystko jest załatwione na 5
Jedyny problem czy to proxima czy optima to to że pierwsze wersje na rynku zawsze mają jakiś defekt po czym wychodzi v2 ,v3 itp

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.